МОДЕЛЮВАННЯ МОВЛЕННЄВИХ СИТУАЦІЙ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК ФАКТОР ІНТЕНСИФІКАЦЇЇ НАВЧАННЯ

Середюк Л.А. (2013) МОДЕЛЮВАННЯ МОВЛЕННЄВИХ СИТУАЦІЙ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК ФАКТОР ІНТЕНСИФІКАЦЇЇ НАВЧАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2013 (Вип.6): (49). pp. 88-91.

[img]
Preview
Text
Середюк Л.А..pdf

Download (2MB) | Preview

Abstract

Стаття присвячена розгляду доцільності використання методу ситуативного навчання з метою підвищення ефективності навчання німецької мови. Пропонується комплекс вправ, в яких органічно поєднані такі види діяльності як розвивальне навчання та дослідницька робота.

Item Type: Article
Additional Information: Середюк Л.А. Моделювання мовленнєвих ситуацій на уроках іноземної мови як фактор інтенсифікацїї навчання / Л.А. Середюк // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2013. - Вип. 6 (49). - С. 88-91.
Uncontrolled Keywords: міжкультурне спілкування, комунікативно-орієнтоване навчання, ситуативний підхід, ситуація, принцип ситуативності, навчально-мовленнєва ситуація, моделювання ситуації
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
Divisions: Філологічний факультет > Кафедра романо-германської філології
Depositing User: Редактор
Date Deposited: 26 Feb 2021 07:35
Last Modified: 26 Feb 2021 07:35
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/4460

Actions (login required)

View Item View Item