Середюк Л.А. (2013) МОДЕЛЮВАННЯ МОВЛЕННЄВИХ СИТУАЦІЙ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК ФАКТОР ІНТЕНСИФІКАЦЇЇ НАВЧАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2013 (Вип.6): (49). pp. 88-91.
|
Text
Середюк Л.А..pdf Download (2MB) | Preview |
Abstract
Стаття присвячена розгляду доцільності використання методу ситуативного навчання з метою підвищення ефективності навчання німецької мови. Пропонується комплекс вправ, в яких органічно поєднані такі види діяльності як розвивальне навчання та дослідницька робота.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | Середюк Л.А. Моделювання мовленнєвих ситуацій на уроках іноземної мови як фактор інтенсифікацїї навчання / Л.А. Середюк // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2013. - Вип. 6 (49). - С. 88-91. |
Uncontrolled Keywords: | міжкультурне спілкування, комунікативно-орієнтоване навчання, ситуативний підхід, ситуація, принцип ситуативності, навчально-мовленнєва ситуація, моделювання ситуації |
Subjects: | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра романо-германської філології |
Depositing User: | Редактор |
Date Deposited: | 26 Feb 2021 07:35 |
Last Modified: | 26 Feb 2021 07:35 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/4460 |
Actions (login required)
View Item |