Столярчук О.В. (2013) ДІЛОВА ГРА НА УРОКАХ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ ЯК ЗАСІБ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИРАЖЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ У ЗАГАЛЬНОСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ У КОНТЕКСТІ ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2013 (Вип.6): (49). с. 93-96.
Текст
Столярчук О.В..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
В статті розглядається ділова гра як ефективний засіб навчання німецької мови у контексті особистісно зорієнтованого підходу. Пропонується визначення поняття «ділова гра», зосереджується увага на основних характеристиках, методиці організації й проведення ділових ігор у процесі навчання іноземної мови старшокласників в ЗОШ.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Столярчук О.В. Ділова гра на уроках німецької мови як засіб професійного самовираження старшокласників у загальноосвітніх навчальних закладах у контексті особистісно зорієнтованого підходу / О.В. Столярчук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2013. - Вип. 6 (49). - С. 93-96. |
Ключові слова: | ділова гра, професійно зорієнтована рольова гра, професійне середовище, особистісно зорієнтований підхід |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл |
Підрозділи: | Філологічний факультет |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 26 Лют 2021 08:10 |
Останні зміни: | 26 Лют 2021 08:10 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/4464 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |