Дичківська І.М. (2012) ПОЛІЦЕНТРИЧНА СУТНІСТЬ МОТИВАЦІЇ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2012 (Вип.4): (47). с. 43-48.
|
Текст
Дичківська І.М..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
У статті розглядається проблема мотиваційної готовності до інноваційної педагогічної діяльності, аналізуються зовнішні та внутрішні мотиви освоєння інновацій педагогом. Особлива увага звертається на поліцентричний характер мотивації майбутніх педагогів, оскільки ієрархічна структура взаємозв’язку мотиваційних сторін суттєво впливає на формування потреби в інноваційній діяльності.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Дичківська І.М. Поліцентрична сутність мотивації до інноваційної педагогічної діяльності / І.М. дичківська // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : збі. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2012. - Вип. 4 (47). - С. 43-48. |
Ключові слова: | мотивація, мотиви, поліцентризм, інноваційна діяльність, інновації, професійна підготовка педагога |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І. |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 01 Бер 2021 09:03 |
Останні зміни: | 01 Бер 2021 09:03 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/4537 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |