Козлюк О.А. (2012) ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДХІД ДО ПРОБЛЕМИ ДИТИНСТВА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2012 (Вип.4): (47). с. 74-79.
| 
 | Текст Козлюк О.А..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд | 
Анотація
У статті розглядаються особливості інтегрованого підходу до феномену дитинства. Розкрито основні положення філософської, соціологічної, психологічної та педагогічної концепцій дитинства.
| Тип елементу: | Стаття | 
|---|---|
| Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Козлюк О. А. Інтегрований підхід до проблеми дитинства / О.А. Козлюк // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2012. - Вип. 4 (47). - С. 74-79. | 
| Ключові слова: | інтегрований підхід, дитинство, концепція, феномен | 
| Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля | 
| Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської | 
| Користувач, що депонує: | Редактор | 
| Дата внесення: | 01 Бер 2021 09:35 | 
| Останні зміни: | 01 Бер 2021 09:35 | 
| URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/4541 | 
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
|  | Перегляд елементу | 
 
		    


