Степанова О.І. (2011) ПСИХОЛІНГВІСТИЧНІ ОСНОВИ НАВЧАННЯ АУДІЮВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2011 (Вип.2): (45). с. 110-113.
|
Текст
Степанова О.І..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
У статті висвітлені визначальні риси аудіювання, фактори формування такої здатності у дітей-дошкільників, технологія навчання мовленнєвих умінь, визначено зміст аудіювання.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Степанова О.І. Психолінгвістичні основи навчання аудіювання дітей дошкільного віку / О.І Степанова // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2011. - Вип. 2 (45). - С. 110-113. |
Ключові слова: | аудіювання, мовленнєва діяльність, говоріння, читання, письмо, технологія навчання мовленнєвих умінь, лінгвістичний зміст мовленнєвої діяльності, психологічний зміст мовленнєвої діяльності |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Факультет української філології > Кафедра української мови |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 05 Бер 2021 10:31 |
Останні зміни: | 05 Бер 2021 10:31 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/4742 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |