Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПСИХОЛІНГВІСТИЧНІ ОСНОВИ НАВЧАННЯ АУДІЮВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Степанова О.І. (2011) ПСИХОЛІНГВІСТИЧНІ ОСНОВИ НАВЧАННЯ АУДІЮВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2011 (Вип.2): (45). с. 110-113.

[img]
Перегляд
Текст
Степанова О.І..pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд

Анотація

У статті висвітлені визначальні риси аудіювання, фактори формування такої здатності у дітей-дошкільників, технологія навчання мовленнєвих умінь, визначено зміст аудіювання.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Степанова О.І. Психолінгвістичні основи навчання аудіювання дітей дошкільного віку / О.І Степанова // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2011. - Вип. 2 (45). - С. 110-113.
Ключові слова: аудіювання, мовленнєва діяльність, говоріння, читання, письмо, технологія навчання мовленнєвих умінь, лінгвістичний зміст мовленнєвої діяльності, психологічний зміст мовленнєвої діяльності
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Факультет української філології > Кафедра української мови
Користувач, що депонує: Галина Тарасюк
Дата внесення: 05 Бер 2021 10:31
Останні зміни: 05 Бер 2021 10:31
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/4742

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу