Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ВИКОРИСТАННЯ ПОТЕНЦІАЛУ ДИТЯЧОЇ ЛІТЕРАТУРИ У ФОРМУВАННІ ГУМАНІСТИЧНО-ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО І МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ

Хролець О.І. (2011) ВИКОРИСТАННЯ ПОТЕНЦІАЛУ ДИТЯЧОЇ ЛІТЕРАТУРИ У ФОРМУВАННІ ГУМАНІСТИЧНО-ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО І МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2011 (Вип.2): (45). с. 152-155.

[img]
Перегляд
Текст
Хролець О.І..pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд

Анотація

У статті уточнено суть понять «цінність», «ціннісна орієнтація», «дитяча література». На підставі проведеного теоретичного дослідження розкрито особливості дитячої літератури, визначено її роль у формуванні гуманістично-ціннісних орієнтацій дітей дошкільного і молодшого шкільного віку.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Хролець О.І. Використання потенціалу дитячої літератури у формуванні гуманістично-ціннісних орієнтацій дітей дошкільного і молодшого шкільного віку / О.І. Хролець // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2011. - Вип. 2 (45). - С. 152-155.
Ключові слова: цінності, ціннісні орієнтації, гуманістично-ціннісні орієнтації, дитяча література, особливості дитячої літератури, коло читання дітей
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Навчальний відділ
Користувач, що депонує: Галина Тарасюк
Дата внесення: 05 Бер 2021 10:42
Останні зміни: 05 Бер 2021 10:42
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/4744

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу