Хролець О.І. (2011) ВИКОРИСТАННЯ ПОТЕНЦІАЛУ ДИТЯЧОЇ ЛІТЕРАТУРИ У ФОРМУВАННІ ГУМАНІСТИЧНО-ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО І МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2011 (Вип.2): (45). с. 152-155.
|
Текст
Хролець О.І..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
У статті уточнено суть понять «цінність», «ціннісна орієнтація», «дитяча література». На підставі проведеного теоретичного дослідження розкрито особливості дитячої літератури, визначено її роль у формуванні гуманістично-ціннісних орієнтацій дітей дошкільного і молодшого шкільного віку.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Хролець О.І. Використання потенціалу дитячої літератури у формуванні гуманістично-ціннісних орієнтацій дітей дошкільного і молодшого шкільного віку / О.І. Хролець // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2011. - Вип. 2 (45). - С. 152-155. |
Ключові слова: | цінності, ціннісні орієнтації, гуманістично-ціннісні орієнтації, дитяча література, особливості дитячої літератури, коло читання дітей |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Навчальний відділ |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 05 Бер 2021 10:42 |
Останні зміни: | 05 Бер 2021 10:42 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/4744 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |