Кулакова Л.М. and Кулаков Р.С. (2018) ПСИХОЛОГІЧНІ ПРИЙОМИ ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В ПРОЦЕСІ ПОЗАУРОЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.11). pp. 81-86. ISSN 2518-7503
|
Text
Кулакова Л.М., Кулаков Р.С..pdf Download (4MB) | Preview |
Abstract
Стаття присвячена аналізу проблеми формування моральних цінностей у дітей молодшого шкільного віку як однієї з найважливіших у рамках Нової української школи, де формування в дітей загальнолюдських духовних цінностей та орієнтирів є одним із пріоритетних напрямів. У статті охарактеризовано роль школи у формуванні моральних цінностей особистості, зокрема у процесі позакласної та позаурочної діяльності. Висвітлено роль художньої літератури як одного із найважливіших засобів формування моральних цінностей у молодших школярів. У статті систематизовано прийоми роботи з художнім твором, що спрямовані на формування моральних цінностей у дитини, та здійснено детальний аналіз кожного з них.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | Кулакова Л.М. Психологічні прийоми формування моральних цінностей у молодших школярів в процесі позаурочної діяльності / Л.М.Кулакова, Р.С.Кулаков // Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. ; упоряд.: Р. В. Павелків, Н. В. Корчакова ; редкол. : Р.В.Павелків, Н.В.Корчакова, В.І.Безлюдна. - Рівне, 2018. - Вип. 11. - С. 81-86. |
Uncontrolled Keywords: | моральні цінності, моральна культура, моральні переконання, моральні почуття, молодші школярі, позаурочна діяльність, художня література |
Subjects: | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл |
Divisions: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології |
Depositing User: | Редактор |
Date Deposited: | 03 Sep 2020 08:10 |
Last Modified: | 03 Sep 2020 08:10 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/509 |
Actions (login required)
View Item |