Чорноус Н.О. (2018) РОЛЬ І МІСЦЕ АРТ-ТЕРАПІЇ У ФОРМУВАННІ КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.11). с. 177-183. ISSN 2518-7503
|
Текст
Чорноус Н.О..pdf Завантажити (4MB) | Перегляд |
Анотація
У статті теоретично обґрунтовано результати експериментальної перевірки системи роботи з формування комунікативних навичок дітей із особливими потребами засобами арт- терапії, які реалізуються в умовах навчальних закладів та визначають мету, принципи, та зміст, форми в роботі дефектологів.
У змісті статті доводиться, що комунікативні навички є засобом здійснення мовленнєвого спілкування. Виявлено, що комунікативні навички й спілкування становлять багатоплановий процес, потрібний для організації контактів між людьми в ході спільної діяльності. З’ясовано, що представлені техніки арт-терапії при умові використання їх у корекційно-розвивальній роботи з дітьми з особливими потребами сприятливо впливають на формування у них комунікативних навичок.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Чорноус Н.О. Роль і місце арт-терапії у формуванні комунікативних навичок дітей з особливими потребами / Н.О.Чорноус // Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. ; упоряд.: Р. В. Павелків, Н. В. Корчакова ; редкол. : Р.В.Павелків, Н.В.Корчакова, В.І.Безлюдна. - Рівне, 2018. - Вип. 11. - С. 177-183. |
Ключові слова: | діти з особливими потребами, арт-терапія, техніки арт-терапії, комунікативні навички |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 07 Вер 2020 08:10 |
Останні зміни: | 07 Вер 2020 08:10 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/539 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |