РОЛЬ І МІСЦЕ АРТ-ТЕРАПІЇ У ФОРМУВАННІ КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ

Чорноус Н.О. (2018) РОЛЬ І МІСЦЕ АРТ-ТЕРАПІЇ У ФОРМУВАННІ КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.11). pp. 177-183. ISSN 2518-7503

[img]
Preview
Text
Чорноус Н.О..pdf

Download (4MB) | Preview

Abstract

У статті теоретично обґрунтовано результати експериментальної перевірки системи роботи з формування комунікативних навичок дітей із особливими потребами засобами арт- терапії, які реалізуються в умовах навчальних закладів та визначають мету, принципи, та зміст, форми в роботі дефектологів.
У змісті статті доводиться, що комунікативні навички є засобом здійснення мовленнєвого спілкування. Виявлено, що комунікативні навички й спілкування становлять багатоплановий процес, потрібний для організації контактів між людьми в ході спільної діяльності. З’ясовано, що представлені техніки арт-терапії при умові використання їх у корекційно-розвивальній роботи з дітьми з особливими потребами сприятливо впливають на формування у них комунікативних навичок.

Item Type: Article
Additional Information: Чорноус Н.О. Роль і місце арт-терапії у формуванні комунікативних навичок дітей з особливими потребами / Н.О.Чорноус // Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. ; упоряд.: Р. В. Павелків, Н. В. Корчакова ; редкол. : Р.В.Павелків, Н.В.Корчакова, В.І.Безлюдна. - Рівне, 2018. - Вип. 11. - С. 177-183.
Uncontrolled Keywords: діти з особливими потребами, арт-терапія, техніки арт-терапії, комунікативні навички
Subjects: 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
Divisions: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет
Depositing User: Редактор
Date Deposited: 07 Sep 2020 08:10
Last Modified: 07 Sep 2020 08:10
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/539

Actions (login required)

View Item View Item