ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ДОСВІД СТАНОВЛЕННЯ ІНШОМОВНОЇ ОСВІТИ В РОСІЇ ТА УКРАЇНІ (XVIII-XIX СТОЛІТТЯ)

Тадєєва М.І. (2008) ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ДОСВІД СТАНОВЛЕННЯ ІНШОМОВНОЇ ОСВІТИ В РОСІЇ ТА УКРАЇНІ (XVIII-XIX СТОЛІТТЯ). Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.40). pp. 97-100.

[img] Text
Тадєєва М.І

Download (16MB)

Abstract

В статті розглядаються проблеми організації процесу навчання іноземних мов на російських і українських землях в XVIII-XIX столітті. Визначаються основні тенденції, форми і методи навчання іноземних мов, як "російський" або "слов'янський" феномен. Також дається аналіз деяких підручників та навчальних програм з іноземних мов тих часів.

Item Type: Article
Additional Information: Тадєєва М.І. Історико-педагогічний досвід становлення іншомовної освіти в Росії та Україні (XVIII-XIX століття) / М.І. Тадєєва // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2008. - Вип. 40. - С. 97-100.
Uncontrolled Keywords: навчання іноземних мов, підхід, навчальна програма, "російський феномен", "слов'янський феномен"
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Divisions: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи
Depositing User: Галина Тарасюк
Date Deposited: 27 Mar 2021 07:06
Last Modified: 27 Mar 2021 07:06
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/5575

Actions (login required)

View Item View Item