Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ВПЛИВ МАРКЕТИНГУ ЗБАЛАНСОВАНОГО РОЗВИТКУ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ НА РИНКУ СПОЖИВЧИХ ТОВАРІВ

Микитин Т.М. (2017) ВПЛИВ МАРКЕТИНГУ ЗБАЛАНСОВАНОГО РОЗВИТКУ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ НА РИНКУ СПОЖИВЧИХ ТОВАРІВ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2017. с. 84-85.

[img]
Перегляд
Текст
Микитин Т.М..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Микитин Т.М. Вплив маркетингу збалансованого розвитку на поведінку споживачів на ринку споживчих товарів / Т.М.Микитин // Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг: Міжнар. наук.-практ. конф., 15-16 грудня 2017 р. : [тези доп.]. – Рівне: РДГУ, 2017. – С. 84-85.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 28 Бер 2021 12:00
Останні зміни: 28 Бер 2021 12:00
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/5579

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу