ВПЛИВ МАРКЕТИНГУ ЗБАЛАНСОВАНОГО РОЗВИТКУ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ НА РИНКУ СПОЖИВЧИХ ТОВАРІВ

Микитин Т.М. (2017) ВПЛИВ МАРКЕТИНГУ ЗБАЛАНСОВАНОГО РОЗВИТКУ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ НА РИНКУ СПОЖИВЧИХ ТОВАРІВ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2017. pp. 84-85.

[img]
Preview
Text
Микитин Т.М..pdf

Download (3MB) | Preview
Item Type: Article
Additional Information: Микитин Т.М. Вплив маркетингу збалансованого розвитку на поведінку споживачів на ринку споживчих товарів / Т.М.Микитин // Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг: Міжнар. наук.-практ. конф., 15-16 грудня 2017 р. : [тези доп.]. – Рівне: РДГУ, 2017. – С. 84-85.
Subjects: 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка
Divisions: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та менеджменту
Depositing User: Редактор
Date Deposited: 28 Mar 2021 12:00
Last Modified: 28 Mar 2021 12:00
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/5579

Actions (login required)

View Item View Item