Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПРОФЕСIЙНЕ САМОВИХОВАННЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ: ТЕОРЕТИЧНI АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ

Шалiвська Ю. (2019) ПРОФЕСIЙНЕ САМОВИХОВАННЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ: ТЕОРЕТИЧНI АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип.10). с. 281-288.

[img]
Перегляд
Текст
Шалiвська Юлiя.pdf

Завантажити (296kB) | Перегляд

Анотація

Професiйна дiяльнiсть сучасного педагога постiйно ускладнюється i трансформується згiдно з вимогами сьогочасної освiтньої галузi. Учитель не може дозволити собi «зупинитися» на тому етапi власного розвитку та освiти, якi вiн отримав у процесi професiйної пiдготовки. Щоб досягти вершин педагогiчної дiяльностi, не втратити до неї iнтересу, вiдчувати внутрiшнє задоволення вiд виконуваної роботи, педагог повинен постiйно працювати над собою. Починати довготривалу роботу над самовдосконаленням, оволодiвати технологiєю професiйного самовиховання потрiбно саме пiд час здобування вiдповiдної квалiфiкацiї у закладi вищої освiти. Входження України в європейський освiтнiй простiр, реформування всiх ланок системи освiти та потреба «Нової української школи» у пiдготовцi фахiвцiв, здатних навчатися протягом життя, актуалiзують проблему професiйного самовиховання конкурентоспроможного та висококвалiфiкованого вчителя загальноосвiтньої школи. У статтi здiйснено розгляд понять «самовиховання», «професiйне самовиховання». Обґрунтовано значення професійного самовиховання як вищої форми самовдосконалення особистостi майбутнього вчителя. Схарактеризовано основнi етапи процесу самовиховання та передумови, що визначають його ефективнiсть. Окрему увагу придiлено прийомам самовиховання, що розглядаються як частковий вплив студента на самого себе, як певний одиничний акт у кожному конкретному випадку та методi.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Шалівська Ю. ПРОФЕСIЙНЕ САМОВИХОВАННЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ: ТЕОРЕТИЧНI АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ / Ю.Шалівська // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. – Рівне : РДГУ, 2019. - Вип. 10. - С. 281-288.
Ключові слова: самовиховання, професiйне самовиховання, майбутнiй учитель, професiйна пiдготовка, програма самовиховання, прийоми самовиховання
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання
Користувач, що депонує: Адміністратор
Дата внесення: 12 Квіт 2020 08:29
Останні зміни: 12 Лип 2020 20:06
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/57

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу