Сторож О.В. (2007) ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ЖИТТЄВОГО ШЛЯХУ ОСОБИСТОСТІ ЗА РЕГУЛЯТИВНО-ДЕТЕРМІНІСТСЬКОЮ КОНЦЕПЦІЄЮ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.37). с. 225-229.
Текст
Сторож О.В Завантажити (16MB) |
Анотація
Статтю присвячено ілюстрації життєвого шляху особистості за регулятивно-детерміністською концепцією В.Т. Циби. Розглянута схематична програма життєдіяльності особистості в усіх соціальних інституціях. Показана роль соціогенних потреб у досягненні життєвих перспектив особистості.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Сторож О.В. Теоретичний аналіз життєвого шляху особистості за регулятивно-детерміністською концепцією / О.В. Сторож // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2007. - Вип. 37. - С. 225-229. |
Ключові слова: | соціальний суб'єкт; особистість; соціальне і штучно-природне цілісне середовище; гомеостатична і гетеростатична системи; матеріальні і духовні цінності; біогенні, психогенні і соціогенні потреби; соціальні настанови; соціальна ентропія; негентропія (антиентропія); соціальні інституції; приводженні і набуті параметри; здібності; детермінуючі і регулюючі параметри; творчість; творча особистість; самоствердження; самореалізація; самоактуалізація; творчий процес; "дерева-цілі"; цілепокладання; сенс життя; життєдіяльність; життєвий шлях особистості; життєва перспектива; життєва програма; програма життєдіяльності; життєва компетентність |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра загальної психології та психодіагностики |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 06 Квіт 2021 07:06 |
Останні зміни: | 06 Квіт 2021 07:06 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/5878 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |