LEXICO-STYLISTIC PECULARITIES OF THE ENGLISH-SPEAKING VIRTUAL ADVERTISEMENT

Добродій Ю.О. and Бігунова С.А. (2013) LEXICO-STYLISTIC PECULARITIES OF THE ENGLISH-SPEAKING VIRTUAL ADVERTISEMENT. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). pp. 128-129.

[img]
Preview
Text
Добродій Ю.О..pdf

Download (3MB) | Preview
Item Type: Article
Additional Information: Добродій Ю.О. LEXICO-STYLISTIC PECULARITIES OF THE ENGLISH-SPEAKING VIRTUAL ADVERTISEMENT / Ю.О.Добродій, С.А.Бігунова // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали VІ Міжнар. наук.–практ. конф. студентів та молодих науковців. Ч. 2. Природничо-математичний, суспільно-гуманітарний та економічний напрями. - Рівне, 2013. - С. 128-129.
Subjects: 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Divisions: Філологічний факультет > Кафедра практики англійської мови
Depositing User: Наталія Гуменюк
Date Deposited: 06 Apr 2021 11:32
Last Modified: 06 Apr 2021 11:32
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/5908

Actions (login required)

View Item View Item