Бєлова С.А. (2007) ІНТЕРЕС ЯК ПЕДАГОГІЧНА УМОВА НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ У ТВОРЧИХ СПАДЩИНАХ Л. ВИГОТСЬКОГО ТА Г. ШАРЕЛЬМАНА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.36). с. 31-34.
Текст
Бєлова С.А Завантажити (2MB) |
Анотація
У статті зіставлені погляди Л. Виготського та Г Шарельмана щодо ролі інтересу в навчально-виховному процесі. Інтереси дитини розглядаються обома дослідниками як необхідна умова і засіб оптимізації і гуманізації освіти.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Бєлова С.А. Інтерес як педагогічна умова навчально-виховного процесу у творчих спадщинах Л. Виготського та Г.Шарельмана / С.А. Бєлова // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2007. - Вип. 36. - С. 31-34. |
Ключові слова: | пізнавальний інтерес, суб'єкт-суб'єктні стосунки, гуманізація навчання, інтерес-засіб, інтерес-мета |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра міжкультурної комунікації, теорії, історії та методики викладання зарубіжної літератури |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 07 Квіт 2021 07:20 |
Останні зміни: | 07 Квіт 2021 07:20 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/5921 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |