Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ІНТЕРЕС ЯК ПЕДАГОГІЧНА УМОВА НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ У ТВОРЧИХ СПАДЩИНАХ Л. ВИГОТСЬКОГО ТА Г. ШАРЕЛЬМАНА

Бєлова С.А. (2007) ІНТЕРЕС ЯК ПЕДАГОГІЧНА УМОВА НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ У ТВОРЧИХ СПАДЩИНАХ Л. ВИГОТСЬКОГО ТА Г. ШАРЕЛЬМАНА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.36). с. 31-34.

[img] Текст
Бєлова С.А

Завантажити (2MB)

Анотація

У статті зіставлені погляди Л. Виготського та Г Шарельмана щодо ролі інтересу в навчально-виховному процесі. Інтереси дитини розглядаються обома дослідниками як необхідна умова і засіб оптимізації і гуманізації освіти.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Бєлова С.А. Інтерес як педагогічна умова навчально-виховного процесу у творчих спадщинах Л. Виготського та Г.Шарельмана / С.А. Бєлова // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2007. - Вип. 36. - С. 31-34.
Ключові слова: пізнавальний інтерес, суб'єкт-суб'єктні стосунки, гуманізація навчання, інтерес-засіб, інтерес-мета
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра міжкультурної комунікації, теорії, історії та методики викладання зарубіжної літератури
Користувач, що депонує: Галина Тарасюк
Дата внесення: 07 Квіт 2021 07:20
Останні зміни: 07 Квіт 2021 07:20
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/5921

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу