ІНТЕРЕС ЯК ПЕДАГОГІЧНА УМОВА НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ У ТВОРЧИХ СПАДЩИНАХ Л. ВИГОТСЬКОГО ТА Г. ШАРЕЛЬМАНА

Бєлова С.А. (2007) ІНТЕРЕС ЯК ПЕДАГОГІЧНА УМОВА НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ У ТВОРЧИХ СПАДЩИНАХ Л. ВИГОТСЬКОГО ТА Г. ШАРЕЛЬМАНА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.36). pp. 31-34.

[img] Text
Бєлова С.А

Download (2MB)

Abstract

У статті зіставлені погляди Л. Виготського та Г Шарельмана щодо ролі інтересу в навчально-виховному процесі. Інтереси дитини розглядаються обома дослідниками як необхідна умова і засіб оптимізації і гуманізації освіти.

Item Type: Article
Additional Information: Бєлова С.А. Інтерес як педагогічна умова навчально-виховного процесу у творчих спадщинах Л. Виготського та Г.Шарельмана / С.А. Бєлова // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2007. - Вип. 36. - С. 31-34.
Uncontrolled Keywords: пізнавальний інтерес, суб'єкт-суб'єктні стосунки, гуманізація навчання, інтерес-засіб, інтерес-мета
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Divisions: Філологічний факультет > Кафедра міжкультурної комунікації, теорії, історії та методики викладання зарубіжної літератури
Depositing User: Галина Тарасюк
Date Deposited: 07 Apr 2021 07:20
Last Modified: 07 Apr 2021 07:20
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/5921

Actions (login required)

View Item View Item