Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ФОРМУВАННЯ У СТАРШОКЛАСНИКІВ ІНТЕРЕСУ ДО ПРОФЕСІЙ ЕКОНОМІКИ ТА БІЗНЕСУ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ

Павелків О.М. (2017) ФОРМУВАННЯ У СТАРШОКЛАСНИКІВ ІНТЕРЕСУ ДО ПРОФЕСІЙ ЕКОНОМІКИ ТА БІЗНЕСУ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 9). с. 97-104. ISSN 2518-7503

[img]
Перегляд
Текст
Павелків О.М..pdf

Завантажити (4MB) | Перегляд

Анотація

У статті розглядаються особливості процесу формування у старшокласників інтересу до професій економіки та бізнесу під час вивчення математики. З позицій наукових досліджень доведено роль математики у формуванні інтересу старшокласників до сфери економіки та бізнесу, який за відповідних умов може трансформуватися у провідний мотив професійної діяльності людини. Розглянуто особливості розвитку пізнавальних та професійних інтересів старшокласників у контексті профорієнтаційних можливостей шкільного курсу математики.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Павелків О.М. Формування у старшокласників інтересу до професій економіки та бізнесу під час вивчення математики / О.М.Павелків // Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. ; упоряд.: Р.В.Павелків, Н.В.Корчакова ; редкол. : Р.В.Павелків, В.І.Безлюдна, Н.В.Корчакова. - Рівне, 2017. - Вип. 9. - С. 97-104.
Ключові слова: особистість, старшокласники, професійне самовизначення, професійний інтерес, професійна діяльність, сфера економіки та бізнесу, економічний розрахунок, математика
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 331 Праця. Працевлаштування. Робота. Економіка праці. Організація праці
Підрозділи: Факультет математики та інформатики > Кафедра математики з методикою викладання
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 10 Вер 2020 08:10
Останні зміни: 10 Вер 2020 08:10
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/595

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу