Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД ПОВЕДІНКИ ПЕРШОКЛАСНИКІВ ПІД ЧАС АДАПТАЦІЇ ДО УМОВ ШКІЛЬНОГО ЖИТТЯ

Хомич І.С. (2008) ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД ПОВЕДІНКИ ПЕРШОКЛАСНИКІВ ПІД ЧАС АДАПТАЦІЇ ДО УМОВ ШКІЛЬНОГО ЖИТТЯ. Нова педагогічна думка, 2008. с. 66-69. ISSN 2520-6427

[img]
Перегляд
Текст
Хомич (Шарапа) І.С..pdf

Завантажити (1MB) | Перегляд

Анотація

У статті йдеться про адаптацію першокласників до умов шкільного життя на рівні фактичного пристосування дитини, зміни її соціального статусу та співчуття, задоволення чи незадоволення собою та власною поведінкою. Адаптація розглядається як така, що забезпечує віковий розвиток. Механізми поведінки, що виникають у процесі адаптації, закріплюються у структурі особистості дитини і стають підструктурами її характеру.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Хомич (Шарапа) І. Психологічний супровід поведінки першокласників під час адаптації до умов шкільного життя / Нова педагогічна думка. - 2008. - спецвип. - С. 66-69.
Ключові слова: першокласник, адаптація, школа, психолог, поведінка
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 08 Квіт 2021 18:06
Останні зміни: 08 Квіт 2021 18:07
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/5994

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу