Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СПІВРОБІТНИЦТВА ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ З БАТЬКАМИ УЧНІВ

Бабяр А.А. та Усач Л.В. (2016) ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СПІВРОБІТНИЦТВА ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ З БАТЬКАМИ УЧНІВ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. с. 48-51.

[img]
Перегляд
Текст
Бабяр А.А., Усач Л.В..pdf

Завантажити (4MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Бабяр А.А. Теоретичні основи співробітництва вчителя початкової школи з батьками учнів / А.А.Бабяр, Л.В.Усач (наук. керівник) // Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти : матеріали другої міжвузів. наук.-практ. студ. конф., м. Рівне, 29 листоп. 2016 р. – Рівне, 2016. - С. 48-51.
Ключові слова: вчитель початкової школи, учні, батьки, співробітництво
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти
Користувач, що депонує: Богдана Печончик
Дата внесення: 12 Квіт 2021 10:17
Останні зміни: 12 Квіт 2021 10:19
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6067

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу