Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ РОЗГЛЯДУ УРОКУ ЯК СКЛАДНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ СИСТЕМИ ТА НЕОБХІДНОСТІ ЯКІСНОЇ ПІДГОТОВКИ ДО НЬОГО

Дем'янчук Н.В. та Усач Л.В. (2016) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ РОЗГЛЯДУ УРОКУ ЯК СКЛАДНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ СИСТЕМИ ТА НЕОБХІДНОСТІ ЯКІСНОЇ ПІДГОТОВКИ ДО НЬОГО. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. с. 71-73.

[img]
Перегляд
Текст
Дем'янчук Н.В., Усач Л.В..pdf

Завантажити (4MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Дем'янчук Н.В. Теоретико-методологічні основи розгляду уроку як складної педагогічної системи та необхідності якісної підготовки до нього / Н.В.Дем'янчук, Л.В.Усач (наук. керівник) // Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти : матеріали другої міжвузів. наук.-практ. студ. конф., м. Рівне, 29 листоп. 2016 р. – Рівне, 2016. - С. 71-73.
Ключові слова: урок, підготовка вчителя до уроку
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти
Користувач, що депонує: Богдана Печончик
Дата внесення: 13 Квіт 2021 10:58
Останні зміни: 13 Квіт 2021 10:58
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6110

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу