Дем'янчук Н.В. та Усач Л.В. (2016) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ РОЗГЛЯДУ УРОКУ ЯК СКЛАДНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ СИСТЕМИ ТА НЕОБХІДНОСТІ ЯКІСНОЇ ПІДГОТОВКИ ДО НЬОГО. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. с. 71-73.
|
Текст
Дем'янчук Н.В., Усач Л.В..pdf Завантажити (4MB) | Перегляд |
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Дем'янчук Н.В. Теоретико-методологічні основи розгляду уроку як складної педагогічної системи та необхідності якісної підготовки до нього / Н.В.Дем'янчук, Л.В.Усач (наук. керівник) // Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти : матеріали другої міжвузів. наук.-практ. студ. конф., м. Рівне, 29 листоп. 2016 р. – Рівне, 2016. - С. 71-73. |
Ключові слова: | урок, підготовка вчителя до уроку |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | Богдана Печончик |
Дата внесення: | 13 Квіт 2021 10:58 |
Останні зміни: | 13 Квіт 2021 10:58 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6110 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |