Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ УМОВНО-СИМВОЛІЧНОЇ НАОЧНОСТІ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Ковальчук Н.А. та Бісовецька Л.А. (2016) ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ УМОВНО-СИМВОЛІЧНОЇ НАОЧНОСТІ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. с. 86-90.

[img]
Перегляд
Текст
Ковальчук Н.А., Бісовецька Л.А..pdf

Завантажити (4MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Ковальчук Н.А. Особливості використання умовно-символічної наочності у початковій школі / Н.А.Ковальчук, Л.А.Бісовецька (наук. керівник) // Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти : матеріали другої міжвузів. наук.-практ. студ. конф., м. Рівне, 29 листоп. 2016 р. – Рівне, 2016. - С. 86-90.
Ключові слова: використання наочності, початкова школа
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти
Користувач, що депонує: Богдана Печончик
Дата внесення: 13 Квіт 2021 12:07
Останні зміни: 13 Квіт 2021 12:07
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6116

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу