Ковальчук Н.А. та Бісовецька Л.А. (2016) ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ УМОВНО-СИМВОЛІЧНОЇ НАОЧНОСТІ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. с. 86-90.
|
Текст
Ковальчук Н.А., Бісовецька Л.А..pdf Завантажити (4MB) | Перегляд |
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Ковальчук Н.А. Особливості використання умовно-символічної наочності у початковій школі / Н.А.Ковальчук, Л.А.Бісовецька (наук. керівник) // Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти : матеріали другої міжвузів. наук.-практ. студ. конф., м. Рівне, 29 листоп. 2016 р. – Рівне, 2016. - С. 86-90. |
Ключові слова: | використання наочності, початкова школа |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти |
Користувач, що депонує: | Богдана Печончик |
Дата внесення: | 13 Квіт 2021 12:07 |
Останні зміни: | 13 Квіт 2021 12:07 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6116 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |