ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ УМОВНО-СИМВОЛІЧНОЇ НАОЧНОСТІ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Ковальчук Н.А. and Бісовецька Л.А. (2016) ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ УМОВНО-СИМВОЛІЧНОЇ НАОЧНОСТІ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. pp. 86-90.

[img]
Preview
Text
Ковальчук Н.А., Бісовецька Л.А..pdf

Download (4MB) | Preview
Item Type: Article
Additional Information: Ковальчук Н.А. Особливості використання умовно-символічної наочності у початковій школі / Н.А.Ковальчук, Л.А.Бісовецька (наук. керівник) // Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти : матеріали другої міжвузів. наук.-практ. студ. конф., м. Рівне, 29 листоп. 2016 р. – Рівне, 2016. - С. 86-90.
Uncontrolled Keywords: використання наочності, початкова школа
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
Divisions: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти
Depositing User: Богдана Печончик
Date Deposited: 13 Apr 2021 12:07
Last Modified: 13 Apr 2021 12:07
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6116

Actions (login required)

View Item View Item