Куницька Т.В. та Лук’яник Л.В. (2016) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ НАД ВИРАЗНІСТЮ МОВЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. с. 94-96.
|
Текст
Куницька Т.В., Лук'яник Л.В..pdf Завантажити (4MB) | Перегляд |
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Куницька Т.В. Психолого-педагогічні засади роботи вчителя над виразністю мовлення учнів початкових класів / Т.В.Куницька, Л.В.Лук’яник (наук. керівник) // Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти : матеріали другої міжвузів. наук.-практ. студ. конф., м. Рівне, 29 листоп. 2016 р. – Рівне, 2016. - С. 94-96. |
Ключові слова: | виразність мовлення, учні початкових класів |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти |
Користувач, що депонує: | Богдана Печончик |
Дата внесення: | 14 Квіт 2021 08:54 |
Останні зміни: | 14 Квіт 2021 08:54 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6145 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |