Кулакова Л.М. (2017) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗУМІННЯ ТЕКСТОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ В УМОВАХ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 8). pp. 153-157. ISSN 2518-7503
|
Text
Кулакова Л.М..pdf Download (4MB) | Preview |
Abstract
Стаття присвячена аналізу різних підходів як вітчизняних, так і зарубіжних дослідників щодо характеристики психологічних особливостей розуміння навчальної інформації молодшими школярами. Зокрема, з’ясовано основні чинники успішного засвоєння навчальної інформації молодшими школярами. Аналізуються психологічні закономірності формування механізму розуміння інформації, як однієї з найважливіших умов її засвоєння. Характеризуються основні форми розуміння текстової інформації, а також стадії цього процесу. З’ясовано найефективніші способи та прийоми успішного вирішення завдань молодшими школярами в умовах навчальної діяльності. Також у статті аналізуються рівні розуміння навчальної інформації співвідносно з віковими характеристиками школярів.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | Кулакова Л.М. Психологічні особливості розуміння текстової інформації молодшими школярами в умовах навчальної діяльності / Л.М.Кулакова // Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. ; упоряд.: Р.В.Павелків, Н.В.Корчакова ; редкол. : Р.В.Павелків, В.І.Безлюдна, Н.В.Корчакова. - Рівне, 2017. - Вип. 8. - С. 153-157. |
Uncontrolled Keywords: | розуміння, інформація, текст, молодші школярі, навчальна діяльність, успішність |
Subjects: | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл |
Divisions: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології |
Depositing User: | Редактор |
Date Deposited: | 14 Sep 2020 07:50 |
Last Modified: | 14 Sep 2020 07:50 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/631 |
Actions (login required)
View Item |