Шутяк В.Г. (2005) ОСОБИСТІСНО–ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД У ТРУДОВОМУ НАВЧАННІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.33). с. 23-29.
Текст
Шутяк В.Г Завантажити (2MB) |
Анотація
Одним із пріоритетних напрямків педагогічних досліджень є розроблення й упровадження особистісно–орієнтованих технологій навчання. Адже важливо, щоб у ході дидактичного процесу кожен учень перетворювався із об’єкта у суб’єкт у власному розвитку, щоб при цьому враховувалися потреби та здібності, нахили й інтереси молодших школярів. Керуючись вимогами, розробленими О.Я. Савченко, ми показали, що особистісно-орієнтований підхід у трудовому навчанні учнів початкових класів ефективно впливає на їх загальний розвиток, стимулює в них пізнавальний інтерес, творчість і самостійність, прагнення до самовдосконалення.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Шутяк В.Г. Особистісно-орієнтований підхід у трудовому навчанні молодших школярів / В.Г. Шутяк // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. рівнен. дкрж. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2005 - Вип. 33. - С. 23-29. |
Ключові слова: | особистісно–орієнтоване навчання, розвиток особистості, гуманні стосунки, трудове навчання |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Фізико-технологічний факультет > Кафедра теорії та методик професійної освіти |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 20 Квіт 2021 07:04 |
Останні зміни: | 20 Квіт 2021 07:04 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6314 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |