Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ОСОБИСТІСНО–ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД У ТРУДОВОМУ НАВЧАННІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

Шутяк В.Г. (2005) ОСОБИСТІСНО–ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД У ТРУДОВОМУ НАВЧАННІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.33). с. 23-29.

[img] Текст
Шутяк В.Г

Завантажити (2MB)

Анотація

Одним із пріоритетних напрямків педагогічних досліджень є розроблення й упровадження особистісно–орієнтованих технологій навчання. Адже важливо, щоб у ході дидактичного процесу кожен учень перетворювався із об’єкта у суб’єкт у власному розвитку, щоб при цьому враховувалися потреби та здібності, нахили й інтереси молодших школярів. Керуючись вимогами, розробленими О.Я. Савченко, ми показали, що особистісно-орієнтований підхід у трудовому навчанні учнів початкових класів ефективно впливає на їх загальний розвиток, стимулює в них пізнавальний інтерес, творчість і самостійність, прагнення до самовдосконалення.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Шутяк В.Г. Особистісно-орієнтований підхід у трудовому навчанні молодших школярів / В.Г. Шутяк // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. рівнен. дкрж. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2005 - Вип. 33. - С. 23-29.
Ключові слова: особистісно–орієнтоване навчання, розвиток особистості, гуманні стосунки, трудове навчання
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Фізико-технологічний факультет > Кафедра теорії та методик професійної освіти
Користувач, що депонує: Галина Тарасюк
Дата внесення: 20 Квіт 2021 07:04
Останні зміни: 20 Квіт 2021 07:04
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6314

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу