Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ «БІБЛІОТЕЧНОГО МАРКЕТИНГУ»: ІСТОРИКО-ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ

Бандилко Л.Ф. (2013) ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ «БІБЛІОТЕЧНОГО МАРКЕТИНГУ»: ІСТОРИКО-ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ. Звітна наукова конференція викладачів, аспірантів, співробітників і студентів РДГУ, 21 лютого 2013 р. Секція «Актуальні проблеми бібліотекознавства і бібліографії», 2013. с. 12-15.

[img]
Перегляд
Текст
Бандилко Л..pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Бандилко Л. Визначення поняття «бібліотечного маркетингу»: історико-теоретичні основи / Л.Бандилко // Звітна наукова конференція викладачів, аспірантів, співробітників і студентів РДГУ, 21 лютого 2013 р. Секція «Актуальні проблеми бібліотекознавства і бібліографії». - Рівне, 2013. - С. 12-15.
Ключові слова: маркетинг, бібліотечний маркетинг
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 005 Управління. Менеджмент
0 Загальний відділ > 02 Бібліотечна справа. Бібліотекознавство
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та бібліотечної справи
Користувач, що депонує: Богдана Печончик
Дата внесення: 21 Квіт 2021 06:07
Останні зміни: 21 Квіт 2021 07:15
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6340

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу