ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ «БІБЛІОТЕЧНОГО МАРКЕТИНГУ»: ІСТОРИКО-ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ

Бандилко Л.Ф. (2013) ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ «БІБЛІОТЕЧНОГО МАРКЕТИНГУ»: ІСТОРИКО-ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ. Звітна наукова конференція викладачів, аспірантів, співробітників і студентів РДГУ, 21 лютого 2013 р. Секція «Актуальні проблеми бібліотекознавства і бібліографії», 2013. pp. 12-15.

[img]
Preview
Text
Бандилко Л..pdf

Download (2MB) | Preview
Item Type: Article
Additional Information: Бандилко Л. Визначення поняття «бібліотечного маркетингу»: історико-теоретичні основи / Л.Бандилко // Звітна наукова конференція викладачів, аспірантів, співробітників і студентів РДГУ, 21 лютого 2013 р. Секція «Актуальні проблеми бібліотекознавства і бібліографії». - Рівне, 2013. - С. 12-15.
Uncontrolled Keywords: маркетинг, бібліотечний маркетинг
Subjects: 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 005 Управління. Менеджмент
0 Загальний відділ > 02 Бібліотечна справа. Бібліотекознавство
Divisions: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та бібліотечної справи
Depositing User: Богдана Печончик
Date Deposited: 21 Apr 2021 06:07
Last Modified: 21 Apr 2021 07:15
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6340

Actions (login required)

View Item View Item