Крижанська Л.В. (2006) НАЦІОНАЛЬНІ ЦІННОСТІ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ПРИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАЦІОНАЛЬНО ЗОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.34). с. 48-53.
Текст
Крижанська Л.В Завантажити (2MB) |
Анотація
Стаття висвітлює питання організації національно зорієнтованого навчально-виховного процесу в початкових класах. Автор обґрунтовує необхідність використання національних цінностей при формуванні національної свідомості молодших школярів, наголошує на ролі цінностей у формуванні «національного типу особистості», що є основним завданням національно зорієнтованого навчально-виховного процесу.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Крижанська Л.В. Національні цінності в початковій школі при організації національно зорієнтованого навчально-виховного процесу / Л.В. Крижанська // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2006. - Вип. 34. - С. 48-53. |
Ключові слова: | національно зорієнтований навчально-виховний процес, національне виховання, національна свідомість, національні та загальнолюдські цінності |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 22 Квіт 2021 11:24 |
Останні зміни: | 22 Квіт 2021 11:24 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6419 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |