Бричок С.Б. (2006) ІНТЕРАКТИВНА ЛЕКЦІЯ У ВИКЛАДАННІ КУРСУ “ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ”. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.35). с. 99-102.
Текст
Бричок С.Б Завантажити (2MB) |
Анотація
Статтю присвячено аналізу особливостей інтерактивної лекції у викладанні курсу “Історія педагогіки” для студентів гуманітарних спеціальностей вищого навчального закладу.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Бричок С.Б. Інтерактивна лекція у викладання курсу „Історія педагогіки” / С.Б. Бричок // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2006. - Вип. 35. - С. 99-102. |
Ключові слова: | інтерактивні методи навчання, інтерактивна лекція, історія педагогіки, викладач, студент |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 26 Квіт 2021 17:55 |
Останні зміни: | 26 Квіт 2021 17:55 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6516 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |