Федоришин О.П. (2018) SOCIAL SUPPORT FOR STUDENTS WITH DISABILITIES VIA EDUCATION IN ONTARIO, CANADA. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип.8). с. 259-271.
|
Текст
Федоришин О.П..pdf Завантажити (6MB) | Перегляд |
Анотація
У статті зосереджено увагу на проблемі соціальної підтримки дітей з обмеженими можливостями. Вони не мають почуватись ізольованими від інших дітей, а повинні жити повноцінним і достойним життям, що сприятиме зростанню їх упевненості в собі, самовираженню, внутрішній активності. Через освіту вони отримують соціальну підтримку і можливість соціального розвитку та ефективної участі в житті суспільства. Проблема дітей з обмеженими можливостями є актуальною у всьому світі. Особливо виражена вона у країнах, що розвиваються. Стаття розглядає, як здійснюється підтримка дітей з обмеженими можливостями у Канаді на прикладі провінції Онтаріо. Спеціальна реформа освіти у цій країні спрямована на позитивні зміни у освіті і охоплює всіх пов’язаних з нею людей, від уряду країни і відповідних структур до вчителів, вихователів і самих дітей. У нормативних документах про освіту наголошується на інклюзивності навчального процесу, який має бути гнучким, підтримуючим і доступним для всіх дітей, включаючи дітей з обмеженими можливостями.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Федоришин О.П. Social support for students with disabilities via education in Ontario,Canada / О.П.Федоришин // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд. О.Б.Петренко ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Т.С.Ціпан, Н.М.Гринькова та ін. – Рівне, 2018. – Вип. 8. - С. 259-271. |
Ключові слова: | соціальна підтримка, діти з обмеженими можливостями, навчальний процес, соціальний розвиток. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра практики англійської мови |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 15 Вер 2020 14:31 |
Останні зміни: | 15 Вер 2020 14:31 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/660 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |