SOCIAL SUPPORT FOR STUDENTS WITH DISABILITIES VIA EDUCATION IN ONTARIO, CANADA

Федоришин О.П. (2018) SOCIAL SUPPORT FOR STUDENTS WITH DISABILITIES VIA EDUCATION IN ONTARIO, CANADA. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип.8). pp. 259-271.

[img]
Preview
Text
Федоришин О.П..pdf

Download (6MB) | Preview

Abstract

У статті зосереджено увагу на проблемі соціальної підтримки дітей з обмеженими можливостями. Вони не мають почуватись ізольованими від інших дітей, а повинні жити повноцінним і достойним життям, що сприятиме зростанню їх упевненості в собі, самовираженню, внутрішній активності. Через освіту вони отримують соціальну підтримку і можливість соціального розвитку та ефективної участі в житті суспільства. Проблема дітей з обмеженими можливостями є актуальною у всьому світі. Особливо виражена вона у країнах, що розвиваються. Стаття розглядає, як здійснюється підтримка дітей з обмеженими можливостями у Канаді на прикладі провінції Онтаріо. Спеціальна реформа освіти у цій країні спрямована на позитивні зміни у освіті і охоплює всіх пов’язаних з нею людей, від уряду країни і відповідних структур до вчителів, вихователів і самих дітей. У нормативних документах про освіту наголошується на інклюзивності навчального процесу, який має бути гнучким, підтримуючим і доступним для всіх дітей, включаючи дітей з обмеженими можливостями.

Item Type: Article
Additional Information: Федоришин О.П. Social support for students with disabilities via education in Ontario,Canada / О.П.Федоришин // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд. О.Б.Петренко ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Т.С.Ціпан, Н.М.Гринькова та ін. – Рівне, 2018. – Вип. 8. - С. 259-271.
Uncontrolled Keywords: соціальна підтримка, діти з обмеженими можливостями, навчальний процес, соціальний розвиток.
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Divisions: Факультет іноземної філології > Кафедра практики англійської мови
Depositing User: Редактор
Date Deposited: 15 Sep 2020 14:31
Last Modified: 15 Sep 2020 14:31
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/660

Actions (login required)

View Item View Item