Сіранчук Н.М. (2006) ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ДО ПРОВЕДЕННЯ ФАСИЛІТОВАНОЇ ДИСКУСІЇ ЯК МЕТОДУ РОЗВИТКУ ОБРАЗНОГО МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.35). с. 168-171.
Текст
Сіранчук Н.М Завантажити (2MB) |
Анотація
У статті обґрунтована доцільність використання методу фасилітованої дискусії для розвитку образного мовлення молодших школярів. Аналізується методика використання цього методу на уроках української мови в початкових класах.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Сіранчук Н.М. Формування готовності майбутнього вчителя до проведення фасилітованої дискусії як методу розвитку образного мовлення молодших школярів / Н.М. Сіранчук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2006. - Вип. 35. - С. 168-171. |
Ключові слова: | фасилітована дискусія, образне мовлення, образномовленнєві вміння |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 28 Квіт 2021 10:35 |
Останні зміни: | 28 Квіт 2021 10:35 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6600 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |