Сіранчук Н.М. (2006) ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ДО ПРОВЕДЕННЯ ФАСИЛІТОВАНОЇ ДИСКУСІЇ ЯК МЕТОДУ РОЗВИТКУ ОБРАЗНОГО МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.35). с. 168-171.
|
Текст
Сіранчук Н.М Завантажити (2MB) |
Анотація
У статті обґрунтована доцільність використання методу фасилітованої дискусії для розвитку образного мовлення молодших школярів. Аналізується методика використання цього методу на уроках української мови в початкових класах.
| Тип елементу: | Стаття |
|---|---|
| Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Сіранчук Н.М. Формування готовності майбутнього вчителя до проведення фасилітованої дискусії як методу розвитку образного мовлення молодших школярів / Н.М. Сіранчук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2006. - Вип. 35. - С. 168-171. |
| Ключові слова: | фасилітована дискусія, образне мовлення, образномовленнєві вміння |
| Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія |
| Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти |
| Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
| Дата внесення: | 28 Квіт 2021 10:35 |
| Останні зміни: | 28 Квіт 2021 10:35 |
| URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6600 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |



