Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ДО ПРОВЕДЕННЯ ФАСИЛІТОВАНОЇ ДИСКУСІЇ ЯК МЕТОДУ РОЗВИТКУ ОБРАЗНОГО МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

Сіранчук Н.М. (2006) ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ДО ПРОВЕДЕННЯ ФАСИЛІТОВАНОЇ ДИСКУСІЇ ЯК МЕТОДУ РОЗВИТКУ ОБРАЗНОГО МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.35). с. 168-171.

[img] Текст
Сіранчук Н.М

Завантажити (2MB)

Анотація

У статті обґрунтована доцільність використання методу фасилітованої дискусії для розвитку образного мовлення молодших школярів. Аналізується методика використання цього методу на уроках української мови в початкових класах.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Сіранчук Н.М. Формування готовності майбутнього вчителя до проведення фасилітованої дискусії як методу розвитку образного мовлення молодших школярів / Н.М. Сіранчук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2006. - Вип. 35. - С. 168-171.
Ключові слова: фасилітована дискусія, образне мовлення, образномовленнєві вміння
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти
Користувач, що депонує: Галина Тарасюк
Дата внесення: 28 Квіт 2021 10:35
Останні зміни: 28 Квіт 2021 10:35
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6600

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу