ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ДО ПРОВЕДЕННЯ ФАСИЛІТОВАНОЇ ДИСКУСІЇ ЯК МЕТОДУ РОЗВИТКУ ОБРАЗНОГО МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

Сіранчук Н.М. (2006) ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ДО ПРОВЕДЕННЯ ФАСИЛІТОВАНОЇ ДИСКУСІЇ ЯК МЕТОДУ РОЗВИТКУ ОБРАЗНОГО МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.35). pp. 168-171.

[img] Text
Сіранчук Н.М

Download (2MB)

Abstract

У статті обґрунтована доцільність використання методу фасилітованої дискусії для розвитку образного мовлення молодших школярів. Аналізується методика використання цього методу на уроках української мови в початкових класах.

Item Type: Article
Additional Information: Сіранчук Н.М. Формування готовності майбутнього вчителя до проведення фасилітованої дискусії як методу розвитку образного мовлення молодших школярів / Н.М. Сіранчук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2006. - Вип. 35. - С. 168-171.
Uncontrolled Keywords: фасилітована дискусія, образне мовлення, образномовленнєві вміння
Subjects: 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
Divisions: Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти
Depositing User: Галина Тарасюк
Date Deposited: 28 Apr 2021 10:35
Last Modified: 28 Apr 2021 10:35
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6600

Actions (login required)

View Item View Item