ЯКІСТЬ ОСВІТИ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ ЯК ПРЕДМЕТ МОНІТОРИНГУ

Джеджера К.В. (2013) ЯКІСТЬ ОСВІТИ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ ЯК ПРЕДМЕТ МОНІТОРИНГУ. Нова наукова думка, 2013 (№ 1): Ч. 1. pp. 228-231.

[img]
Preview
Text
Джеджера К.В._Якість освіти...2013.pdf

Download (5MB) | Preview

Abstract

У статті здійснений аналіз поняття "моніторинг якості освіти". Запропоновано систему показників якості освіти у вищому навчальному закладі в контексті розуміння сутності освіти як процесу і результату духовного розвитку особистості.

Item Type: Article
Additional Information: Джеджера К. Якість освіти у вищому навчальному закладі як предмет моніторингу / К. Джеджера // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 1. - С. 228-231.
Uncontrolled Keywords: освіта, духовність, якість освіти, моніторинг якості освіти, критерії якості освіти, показники якості освіти
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Divisions: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І.
Depositing User: Ірина Гаврилюк
Date Deposited: 29 Apr 2021 08:24
Last Modified: 29 Apr 2021 08:24
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6617

Actions (login required)

View Item View Item