Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

БРЕНДБУК ЯК ІНСТРУМЕНТ ВПЛИВУ НА ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ФІРМИ

Загиней К.М. та Марценюк В.В. (2014) БРЕНДБУК ЯК ІНСТРУМЕНТ ВПЛИВУ НА ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ФІРМИ. Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями, 2014. с. 54-55.

[img]
Перегляд
Текст
Загиней К.М., Марценюк В.В..pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Загиней К.М. Брендбук як інструмент впливу на формування іміджу фірми / К.М.Загиней, В.В.Марценюк // Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями : матеріали І наук.-практ. Інтернет-конф. – Рівне : РДГУ, 2014. – С. 54-55.
Ключові слова: брендбук, інструмент впливу, імідж фірми
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка > 339.1 Загальні питання торгівлі. Ринок
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: Людмила Буравкова
Дата внесення: 04 Трав 2021 19:31
Останні зміни: 04 Трав 2021 19:31
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6698

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу