БРЕНДБУК ЯК ІНСТРУМЕНТ ВПЛИВУ НА ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ФІРМИ

Загиней К.М. and Марценюк В.В. (2014) БРЕНДБУК ЯК ІНСТРУМЕНТ ВПЛИВУ НА ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ФІРМИ. Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями, 2014. pp. 54-55.

[img]
Preview
Text
Загиней К.М., Марценюк В.В..pdf

Download (2MB) | Preview
Item Type: Article
Additional Information: Загиней К.М. Брендбук як інструмент впливу на формування іміджу фірми / К.М.Загиней, В.В.Марценюк // Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями : матеріали І наук.-практ. Інтернет-конф. – Рівне : РДГУ, 2014. – С. 54-55.
Uncontrolled Keywords: брендбук, інструмент впливу, імідж фірми
Subjects: 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка > 339.1 Загальні питання торгівлі. Ринок
Divisions: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та менеджменту
Depositing User: Людмила Буравкова
Date Deposited: 04 May 2021 19:31
Last Modified: 04 May 2021 19:31
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6698

Actions (login required)

View Item View Item