Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

МОДЕЛЮВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ІНФОРМАЦІЙНОГО БІЗНЕСУ

Красіна Я. М. та Гладун Л.О. (2014) МОДЕЛЮВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ІНФОРМАЦІЙНОГО БІЗНЕСУ. Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями, 2014. с. 86-87.

[img]
Перегляд
Текст
Красіна Я.М., Гладун Л.О..pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Красіна Я. М. Моделювання маркетингової стратегії інформаційного бізнесу / Я.М.Красіна, Л.О.Гладун // Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями : матеріали І наук.-практ. Інтернет-конф. – Рівне : РДГУ, 2014. – С. 86-87.
Ключові слова: моделювання, маркетингові стратегії, інформаційний бізнес
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 331 Праця. Працевлаштування. Робота. Економіка праці. Організація праці
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економіки та управління бізнесом
Користувач, що депонує: Людмила Буравкова
Дата внесення: 06 Трав 2021 13:16
Останні зміни: 06 Трав 2021 13:18
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6798

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу