МОДЕЛЮВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ІНФОРМАЦІЙНОГО БІЗНЕСУ

Красіна Я. М. and Гладун Л.О. (2014) МОДЕЛЮВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ІНФОРМАЦІЙНОГО БІЗНЕСУ. Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями, 2014. pp. 86-87.

[img]
Preview
Text
Красіна Я.М., Гладун Л.О..pdf

Download (2MB) | Preview
Item Type: Article
Additional Information: Красіна Я. М. Моделювання маркетингової стратегії інформаційного бізнесу / Я.М.Красіна, Л.О.Гладун // Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями : матеріали І наук.-практ. Інтернет-конф. – Рівне : РДГУ, 2014. – С. 86-87.
Uncontrolled Keywords: моделювання, маркетингові стратегії, інформаційний бізнес
Subjects: 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 331 Праця. Працевлаштування. Робота. Економіка праці. Організація праці
Divisions: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економіки та управління бізнесом
Depositing User: Людмила Буравкова
Date Deposited: 06 May 2021 13:16
Last Modified: 06 May 2021 13:18
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6798

Actions (login required)

View Item View Item