Кулакова Л.М. (2016) ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ САМОСВІДОМОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА В УМОВАХ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип. 7). с. 120-124. ISSN 2518-7503
|
Текст
Кулакова Л.М..pdf Завантажити (5MB) | Перегляд |
Анотація
У статті аналізуються основні психолого-педагогічні аспекти дослідження особливостей розвитку самосвідомості молодших школярів в умовах шкільного навчання. Характеризуються механізми та чинники становлення самосвідомості особистості. Визначено зв'язок рівня академічної успішності молодших школярів із формуванням самосвідомості особистості. Проаналізовано особливості становлення когнітивної, афективної і поведінкової підструктур самосвідомості молодшого школяра. Встановлено основні закономірності формування «Я-Образу» дитини молодшого шкільного віку.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Кулакова Л.М. Особливості розвитку самосвідомості молодшого школяра в умовах навчальної діяльності / Л.М.Кулакова // Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. ; упоряд.: Р.В.Павелків, Н.В.Корчакова ; редкол. : Р.В.Павелків, В.І.Безлюдна, Н.В.Корчакова. - Рівне, 2016. - Вип. 7. - С. 120-124. |
Ключові слова: | особистість, самосвідомість, молодший школяр, молодший шкільний вік, «Образ Я», само ідентифікація, академічна успішність |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 17 Вер 2020 07:04 |
Останні зміни: | 17 Вер 2020 07:04 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/681 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |