Дружиніна І.А. (2004) ПРОБЛЕМА СТАНОВЛЕННЯ САМОСВІДОМОСТІ В ПРОЦЕСІФОРМУВАННЯ ГАРМОНІЙНО РОЗВИНЕНОЇ ОСОБИСТОСТІ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2004 (Вип.30). с. 52-54.
Текст
Дружиніна І.А Завантажити (2MB) |
Анотація
У статті подані результати аналізу специфіки формування самосвідомості в юнацькому віці та залежності рівня розвитку основних процесів самосвідомості з особистісним зростанням в контексті підготовки майбутніх практичних психологів. Визначено, що розвиток провідних професійно важливих якостей, які є необхідною умовою ефективної діяльності, безпосередньо пов’язаний з процесом становлення основних форм самосвідомості в період студентського навчання і саморозвитку.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Дружиніна І.А. Проблема становлення самосвідомості в процесі формування гармонійно розвиненої особистості студентів-психологів / І.А. Дружиніна // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2004. - Вип. 30. - С. 52-54. |
Ключові слова: | самосвідомість, рефлексія, самопізнання, саморегуляція, генезис самосвідомості, онтогенез, особистісне зростання |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра загальної психології та психодіагностики |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 09 Трав 2021 11:46 |
Останні зміни: | 09 Трав 2021 11:46 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6876 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |