Красновський В.М. (2004) АРХИТЕКТУРА САМОСОЗНАНИЯ В ОПЫТЕ СОЦИАЛЬНОГО ПРОСТРАНСТВА ПОДРОСТКА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2004 (Вип.30). с. 95-100.
Текст
Красновский В.Н Завантажити (2MB) |
Анотація
Автор розмірковує над тим, який досвід отримує підліток у соціальному просторі сучасного суспільства. Самосвідомість є важливою похідною, свого роду соціально - архітектурною логікою досвіду. Саме йому підростаюча особистість завдячує можливістю оволодіння складними феноменами суспільства. Показником успішної соціальної орієнтації виступає соціалізація - найточнійший індикатор підліткової зрілості.
Процес соціального самоусвідомлення рефлектує проблему становлення особистісного розвитку, що повинен бути аксіологічно об’єктивованим та орієнтованим на цінності, які будуть визначати характер життєдіяльності.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Красновский В.М. Архитектура самосознания в опыте социального пространства подросткаОновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2004. - Вип. 30. - С. 95-100. |
Ключові слова: | свідомість, самосвідомість, соціалізація, підлітковий вік, “самість”, субкультура, цінності, оцінка, молодіжне середовище, індентичність, моральні переконання |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 09 Трав 2021 13:01 |
Останні зміни: | 09 Трав 2021 13:01 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6881 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |