Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ У ФОРМУВАННІ ТУРИСТИЧНОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ СІЛЬСЬКИХ ТЕРИТОРІЙ

Марценюк В.В. (2016) МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ У ФОРМУВАННІ ТУРИСТИЧНОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ СІЛЬСЬКИХ ТЕРИТОРІЙ. Перспективи розвитку сільського та екологічного туризму в Україні, 2016. с. 162-164.

[img]
Перегляд
Текст
Марценюк В.В..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Марценюк В.В. Маркетинговий інструментарій у формуванні туристичної конкурентоспроможності сільських територій // Перспективи розвитку сільського та екологічного туризму в Україні : зб. тез І Міжнар. наук.-практ. конф. - Рівне : Вид. Олег Зень, 2016. - С. 162-164.
Ключові слова: Маркетинговий інструментарій, формування туристичної конкурентоспроможності сільських територій.
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 005 Управління. Менеджмент
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 12 Трав 2021 06:28
Останні зміни: 12 Трав 2021 06:28
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6939

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу