Шимко О.В. (2020) МЕРЧАНДАЙЗИНГ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ТОРГОВЕЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ. Бізнесінформ, 2020 (№ 1). с. 383-390.
|
Текст
Шимко О. В. Мерчандайзинг_business-inform-2020-1_0-pages-383_390.pdf Завантажити (321kB) | Перегляд |
Анотація
Статтю присвячено вирішенню теоретичних, методологічних і прикладних питань використання мерчандайзингу в діяльності торговельних підприємств в умовах загострення конкуренції на споживчому ринку України й активізації глобальних трансформаційних процесів. Розкрито економічну сутність і призначення мерчандайзингу, визначено його класифікаційні ознаки та види. Охарактеризовано мотиви, які обумовлюють використання мерчандайзингу в діяльності торговельних підприємств. Мерчандайзинг як специфічну маркетингову технологію розглянуто в розрізі функціональних зон, які відіграють специфічну роль у взаємодії з споживачами. Охарактеризовано вплив окремих елементів системи мерчандайзингу на формування передбачуваної поведінки споживачів у торговельній залі. Проаналізовано особливості сприйняття споживачами простору мерчандайзингу. Виокремлено чинники, які викликають дискомфорт сприйняття товарів у магазині. Визначено основні завдання управління рівнями та інструментами мерчандайзингу, вирішення яких дозволить роздрібному торговельному підприємству оперативно реагувати на зміни ринкових умов та оптимально поєднувати цілі та завдання комерційної діяльності з потребами споживачів.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Шимко О. В. Мерчандайзинг у системі управління торговельним підприємством / О. В. Шимко // Бізнесінформ. - 2020. - № 1. - С. 383-390. |
Ключові слова: | мерчандайзинг, функціональні зони мерчандайзингу, інструменти мерчандайзингу, управління мерчандайзингом, поведінка спо- живачів |
Тематика (за УДК): | 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі |
Підрозділи: | Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 13 Трав 2021 09:34 |
Останні зміни: | 13 Трав 2021 09:34 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6990 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |