Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

МЕРЧАНДАЙЗИНГ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ТОРГОВЕЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ

Шимко О.В. (2020) МЕРЧАНДАЙЗИНГ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ТОРГОВЕЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ. Бізнесінформ, 2020 (№ 1). с. 383-390.

[img]
Перегляд
Текст
Шимко О. В. Мерчандайзинг_business-inform-2020-1_0-pages-383_390.pdf

Завантажити (321kB) | Перегляд

Анотація

Статтю присвячено вирішенню теоретичних, методологічних і прикладних питань використання мерчандайзингу в діяльності торговельних підприємств в умовах загострення конкуренції на споживчому ринку України й активізації глобальних трансформаційних процесів. Розкрито економічну сутність і призначення мерчандайзингу, визначено його класифікаційні ознаки та види. Охарактеризовано мотиви, які обумовлюють використання мерчандайзингу в діяльності торговельних підприємств. Мерчандайзинг як специфічну маркетингову технологію розглянуто в розрізі функціональних зон, які відіграють специфічну роль у взаємодії з споживачами. Охарактеризовано вплив окремих елементів системи мерчандайзингу на формування передбачуваної поведінки споживачів у торговельній залі. Проаналізовано особливості сприйняття споживачами простору мерчандайзингу. Виокремлено чинники, які викликають дискомфорт сприйняття товарів у магазині. Визначено основні завдання управління рівнями та інструментами мерчандайзингу, вирішення яких дозволить роздрібному торговельному підприємству оперативно реагувати на зміни ринкових умов та оптимально поєднувати цілі та завдання комерційної діяльності з потребами споживачів.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Шимко О. В. Мерчандайзинг у системі управління торговельним підприємством / О. В. Шимко // Бізнесінформ. - 2020. - № 1. - С. 383-390.
Ключові слова: мерчандайзинг, функціональні зони мерчандайзингу, інструменти мерчандайзингу, управління мерчандайзингом, поведінка спо- живачів
Тематика (за УДК): 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 13 Трав 2021 09:34
Останні зміни: 13 Трав 2021 09:34
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6990

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу