ПОЗИЦІОНУВАННЯ ЯК МЕТОД ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ТОРГОВЕЛЬНОЇ МЕРЕЖІ

Шимко О.В. (2018) ПОЗИЦІОНУВАННЯ ЯК МЕТОД ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ТОРГОВЕЛЬНОЇ МЕРЕЖІ. Маркетинг та менеджмент у фокусі викликів нової економіки, 2018. pp. 468-471.

[img]
Preview
Text
Шимко О.В._Позиціонування_2018.pdf

Download (4MB) | Preview
Item Type: Article
Additional Information: Шимко О.В. Позиціонування як метод формування іміджу торговельної мережі / О.В.Шимко // Маркетинг та менеджмент у фокусі викликів нової економіки : матеріали міжнарод. наук.-практ. конф. (26–28 квіт. 2018 р.). - Ужгород, 2008. - С. 468-471.
Uncontrolled Keywords: імідж торговельної мережі
Subjects: 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка > 339.1 Загальні питання торгівлі. Ринок
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі
Divisions: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та менеджменту
Depositing User: Ірина Гаврилюк
Date Deposited: 14 May 2021 09:46
Last Modified: 14 May 2021 09:46
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/7025

Actions (login required)

View Item View Item