Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА: МАРКЕТИНГОВИЙ ПІДХІД

Шимко О.В. (2015) ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА: МАРКЕТИНГОВИЙ ПІДХІД. In: Стратегії економічного розвитку: держава, регіон, підприємство. Вид. дім "Гельветика", Херсон, с. 399-411. ISBN 978-617-7178-98-8

[img]
Перегляд
Текст
Шимко О.В._Формування іміджу.pdf

Завантажити (4MB) | Перегляд

Анотація

Статтю присвячено вирішенню теоретичних, методологічних та прикладних питань щодо формування іміджу торговельних підприємств на основі концепції маркетингу. Розкрито сутність поняття «імідж» організації та його складових, визначено специфіку його формування. Досліджено особливості формування та розвитку іміджу торговельного підприємства як чинника забезпечення його конкурентоспроможності. Узагальнено підходи до позиціонування як методу формування іміджу підприємства. Стратегія позиціонування розглянута у контексті розробки комплексу маркетингу. На основі аналізу різних підходів до торгового маркетингу та врахування особливостей торговельної послуги адаптовано комплекс маркетингу стосовно торговельної послуги як сукупність 7 елементів. Визначено вплив маркетингових складових іміджу на лояльність споживачів. Запропоновано підходи до формування асортиментної, цінової, збутової, комунікаційної політики, які сприяють формуванню позитивного іміджу торговельного підприємства.

Тип елементу: Розділ Книги
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Шимко О.В. Формування іміджу торговельного підприємства: маркетинговий підхід / О.В.Шимко // Стратегії економічного розвитку: держава, регіон, підприємство : кол. монографія / за заг. ред. К.С. Шапошникова та ін. У 2 т. – Херсон : Вид. дім «Гельветика», 2015. – Т. 1. – С. 399-411.
Ключові слова: імідж торговельного підприємства, маркетинговий підхід
Тематика (за УДК): 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 17 Трав 2021 09:29
Останні зміни: 17 Трав 2021 09:29
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/7057

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу