Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ У ДОШКІЛЬНИКІВ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ

Горопаха Н.М. (2018) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ У ДОШКІЛЬНИКІВ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип.7): Т.1. с. 84-93. ISSN 2411-4553

[img]
Перегляд
Текст
Горопаха.pdf

Завантажити (6MB) | Перегляд

Анотація

У статті подано результати дослідження проблеми підготовки майбутніх вихователів до формування у дошкільників ціннісного ставлення до праці. В основі дослідження лежить компетентнісний підхід до підготовки фахівців у галузі дошкільної освіти. Автор аналізує зміст професійної підготовки вихователя та доводить, що його можна суттєво поглибити за рахунок доповнення тих навчальних дисциплін, опанування якими формує готовність до трудового виховання дітей (загальної та дошкільної педагогіки, дитячої психології, методик дошкільної освіти). У статті наведено також приклади використання інтерактивних форм проведення лекцій (дискусій, мультимедійних та проблемних тощо).

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Горопаха Н.М. Підготовка майбутніх вихователів до формування у дошкільників ціннісного ставлення до праці / Н.М.Горопаха // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд. О.Б.Петренко ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Т.С.Ціпан, Н.М.Гринькова та ін. – Рівне, 2018. - Вип. 7, Т. 1. - С. 84-93.
Ключові слова: трудове виховання; ціннісне ставлення; компетентнісний підхід; інтерактивні лекції.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І.
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 18 Вер 2020 12:01
Останні зміни: 24 Вер 2020 07:01
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/712

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу