Поніманська Т.І. (2004) ОСОБИСТІСНІ ПРІОРИТЕТИ ГУМАНІСТИЧНОГО ВИХОВАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2004 (Вип.29). с. 21-26.
|
Текст
Поніманська Т.І..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
У статті обґрунтовано значення гуманістичного виховання, розкрито його психолого-педагогічні засади. Схарактеризовано особистісні пріоритети гуманістичного виховання дітей дошкільного віку в процесі соціалізацїї особистості дитини та гуманістичні цінності педагога як основи його професійної підготовки.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Поніманська Т.І. Особистісні пріоритети гуманістичного виховання / Т.І. Поніманська // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ.гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2004. - Вип. 29. - С. 21-26. |
Ключові слова: | гуманізм, гуманістичне виховання, дитинство, соціалізація особистості дитини, суб’єктна позиція, Я-концепція, підготовка педагога до гуманістичного виховання дітей |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І. |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 19 Трав 2021 09:53 |
Останні зміни: | 19 Трав 2021 09:53 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/7135 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |