Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ВПЛИВ ГЕНДЕРУ НА СПРИЙНЯТТЯ РЕКЛАМИ

Грибенко Н. та Савуляк В.О. (2010) ВПЛИВ ГЕНДЕРУ НА СПРИЙНЯТТЯ РЕКЛАМИ. Студентський науковий альманах, 2010. с. 76-80.

[img]
Перегляд
Текст
Грибенко Н., Савуляк В.О..pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Грибенко Н. Вплив гендеру на сприйняття реклами / Н.Грибенко, В.О.Савуляк (наук. кер.) // Студентський науковий альманах : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. студентів і молодих науковців "Гендерні аспекти розвитку самосвідомості в онтогенезі", м. Рівне, 15-16 квіт. 2010 р. – Рівне : РДГУ, 2010. – С. 76-80.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 31 Демографія, соціологія, статистика > 316 Соціологія
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра загальної психології та психодіагностики
Користувач, що депонує: Людмила Буравкова
Дата внесення: 21 Трав 2021 09:59
Останні зміни: 21 Трав 2021 09:59
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/7273

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу