Кулаков Р.С. (2016) ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАСОБИ ОПТИМІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ У РАННЬОМУ ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип.6). с. 88-98.
|
Текст
Кулаков Р.С..pdf Завантажити (5MB) | Перегляд |
Анотація
У статті висвітлюються питання розробки та впровадження психологічних засобів активізації процесу психологічного супроводу механізмів саморозвитку особистості сучасних старшокласників під час вибору сфери майбутньої професійної діяльності. Зазначено, що профорієнтаційний супровід професійного самовизначення старшокласників в умовах профільного навчання передбачає створення практичним психологом розвивального середовища для формування у них дієвих професійних домагань та адекватної самооцінки у контексті обраної або ж бажаної професії. Розроблено та представлено розвивально- корекційну програму психологічного супроводу професійного самовизначення старшокласників. Констатовано, що психологічний зміст даної програми репрезентує напрями підвищення ефективності цього процесу та окреслює зміст та етапи профорієнтаційної роботи в умовах профільного навчання в старшій школі. Обґрунтовано положення щодо взаємозв’язку самооцінки, рівня домагань і готовності старшокласника до професійного самовизначення, що дозволило розподілити старшокласників на три групи за типом професійного самовизначення. (гармонійний, розбалансований та дисгармонійний ) та уможливили висновок щодо необхідності диференціації змісту психологічного супроводу їхнього професійного самовизначення.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Кулаков Р.С. Психологічні засоби оптимізації процесу професійного самовизначення у ранньому юнацькому віці / Р.С.Кулаков // Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. ; редкол. : Р.В.Павелків, В.І.Безлюдна. - Рівне, 2016. - Вип. 6. - С. 88-98. |
Ключові слова: | старшокласники, профільне навчання, професійне самовизначення, профорієнтаційна діяльність, профорієнтаційний супровід, самооцінка, рівень домагань, готовність до професійного самовизначення |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 22 Вер 2020 08:41 |
Останні зміни: | 22 Вер 2020 08:41 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/748 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |